FAQs | kunde brand, kunde ukelele, personalitzar ukelele, comprar ukelele, ukeleles soprano, ukeleles concert, afinador ukelele, accessoris ukelele

FAQs


Vull personalitzar el meu ukelele, com ho faig?

Posa al procés de compra Sí a l'apartat de personalització. Si vols un Text, escull l'opció Text. Si preferiu un Text + dibuix trieu l'opció corresponent.

Un cop hagis realitzat la compra, ens posem en contacte amb tu via email o Whatsapp per concretar la personalització.


Quina forma de pagament teniu?

La forma de pagament acceptada és per targeta de crèdit/dèbit i PayPal.

Quines són les despeses d'enviament?

L'enviament és gratis a totes les comandes a Espanya a partir de 40, excepte illes Canàries i Balears. A la resta del món, les tarifes depenen del país. Consulteu el cost d'enviament en el moment abans del pagament.

Realitzeu enviaments internacionals?

Sí, però només per correu electrònic a info@kundebrand.com per tramitar correctament els costos d'enviament.

Realitzeu enviaments a Canàries i Balears?

Sí, les comandes a les illes tenen un cost d'enviament de 20i s'enviarà per transport marítim.

Quins són els temps de lliurament? Quan triga la meva comanda?

A Espanya, a excepció d'illes, triguem 24-72 hores.

Comandes internacionals: entre 7 i 21 dies, depenent del país de destinació i del procés duaner.

Quina companyia em lliurarà la comanda?

A Espanya serà lliurat amb Correus Express.

Resta del món en funció de la zona geogràfica.

Com puc seguir la meva comanda?

Després de realitzar la comanda t'enviarem un correu (revisa la safata d'spam) amb la confirmació del mateix i un cop el traiem del magatzem (no és automàtic, pot trigar 1 dia comptant amb la diferència horària i els caps de setmana), t'enviarem un mail amb la comanda completada i amb l'enllaç de seguiment de l'agència de transports.

Com puc anul·lar la meva comanda?

Només podràs anul·lar la teva comanda si aquesta no ha sortit del nostre magatzem. Per això has d'escriure a info@kundebrand.com amb la informació de la teva comanda i el motiu.

Com puc trobar el meu número de comanda?

En realitzar la teva comanda t'hem enviat un mail de confirmació amb el número de comanda (si us plau, comprova la safata d'spam si no ho has rebut).

Estan els impostos inclosos al preu?

Sí, el preu inclou sempre l'IVA o l'impost corresponent.

Puc tornar la meva comanda? Quina és la política de devolucions?

Per descomptat, podeu tornar la vostra comanda si no us agrada. Cap problema! No cobrem res per fer-ho. Podem fer un canvi o fer la devolució.

Passos a seguir si vols tornar la teva comanda:

1- Escriu-nos un mail amb un màxim de 14 dies naturals des del moment que t'arribi a casa teva a info@kundebrand.com Explica'ns el motiu i indica el número de comanda. No oblidis posar a l'assumpte del mateix DEVOLUCIÓ.

2- T'enviarem un codi a través de l'email que ens has facilitat amb el que tramitarem la teva incidència. Aquest serà el mateix número que hauràs d'indicar a l'enviament que facis a les nostres oficines, el cost corre per compte del client, perquè nosaltres el revisem.

3- Si el producte està en correctes condicions procedirem a tornar-te els diners oa canviar a un altre producte en funció de la tipologia de la devolució.

4- Els productes personalitzats no es poden tornar.

Teniu botigues on pugueu veure els vostres productes?

Pots provar i comprar al mateix preu els nostres ukeleles a les botigues físiques dels nostres dealers, distribuïts per Espanya. Els millors experts del sector ja compten amb els nostres ukeleles Kunde!

Més informació a l'apartat Dealers .

Necessito factura de la meva comanda:

Escriu-nos a info@kundebrand.com amb el teu número de comanda i les teves dades de facturació i te l'enviarem en 1-2 dies.

He fet una devolució, quant triguen a tornar-me els diners:

Un cop et confirmem via mail el reemborsament de la teva comanda t'arribaran els diners en un màxim de 10 dies, depèn del banc receptor.